Time for me

Magen kurrar! *kurr kurr* Dags för lunch. Har egen lunch med mig idag *tack mamma och pappa* men måste säga att spenatsoppan med ägg lockar endel. Men, imorgon kommer Emma ligga och snusa då klockan är 8. Ledig fredag! Måste dock säga att jag tycker jag blivit morgonpiggare med åldern *hehe* Tycker inte det är något problem att gå upp på 5-tiden på morgonen! Observera, att man måste gå och lägga sig tidigt för att vara morgonpigg.


Vad tycker ni om väder-Per-Erik och hans nya frisyr?

Måste säga att han ser mer sympatisk ut innan han gick till frissan.

Cioa!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag spelar handboll, i Forsbacka IK. Det enda lilla laget som finns i Gästrikland :)

2008-09-25 @ 13:51:37
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Angelica

OJ, nästan en extreme makeover haha.. Vart ju klaaart mkt bättre.. :)

2008-09-27 @ 15:24:13
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0