Thaimat

Det blev thaimat idag. Kycklimg med wok. Hur gott som helst. Så nu är jag fullmatad och taggad till kvällens drabbning mot Djurgårdens a-pojkar. Spännande. Har ju bara mött Skurus första års juniorer, killar och de är riktigt bra. Dock vann vi faktiskt 2 av 3 halvlekar senast. Men som sagt, bara tuta och köra.

Har inte samling förrän kl 17.30 så jag har ingen brådska från jobbet iallafall, vilket kan vara skönt.

Ska till Mörby Centrum och handla något innan träningen. Men just nu är jag fortfarande så dundermätt efter lunchen att jag vet inte om jag orkar tänka på mat ens :)

Måste jobba vidare..cioa!

Kommentarer
Postat av: Karla

Hj emma & ebba :)



Måste hålla med alla andra som har sagt att din Shar - pei är underbart söt.

Själv har jg en svart tik :)



Hur har det gått med ögon&öron på söta ebba ?



Ha en bra mvh Karla

2008-09-09 @ 16:45:10
URL: http://www.carlalorca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0