Stega på

Idag var jag duktig på väg till jobbet. Gick nämligen biten från Mörby C till Klingsta. Skönt! Måste ju börja vänja sig, för snart drar Korpens stegtävling igång :) *ahaha* Från 1 oktober till sista oktober ska man gå som en galning, räkna varenda steg man tar. Jiha! Man blir ju lite så att man går extra mycket eftersom man vet att det ska räknas. Tävlingsinstinkten gör sig synlig med andra ord :)

Jag har redan börjar förbereda mig inför matchen ikväll. Ska bli kul. Synd att matchen är så sent bara, herregud, 20.10 då är jag nästan hemma de dagar då kollektivtrafiken fungerar (sällan med andra ord). Men skönt att inte stressa från jobbet iallafall. Nä, vi ska köra på. Skönt att ha spelat match igår. Känner mig dock fräsch eftersom det var så korta byten. Mm..!

Kaffe.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0