Snart lasagne

Oj vilken förmiddag. Tiden har susat iväg som bara den, vilket brukar vara ganska ovanligt på måndagar. Har haft fullt upp med andra ord. Trist att M inte är här. Hon har tagit en tripp till Turkiet. Eller tripp...2 veckor dit. Avundas henne något fruktansvärt. Tänker själva, 30 grader, sol och slapp. Skulle behöva det nu känner jag. Ska dock inte klaga på helgen fredag-söndag som verkligen har gett mig krafter till veckan. Bra helg. Umgicks mycket med familjen den här helgen.

Helgen som kommer ser annorlunda ut.
Då ska jag titta på KASAM´s fotbollsmatch på lördag och lyssna på L´s konsert på söndag. KUL!! Det gäller att ta tillvara på helgerna. Veckorna springer iväg...och tyvärr gör ju helgen det också!

image336´
Min ena älskling ♥

Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Jo, finns bilder på innehållet hos Rebecca & Egoina!

(Se länkarna i inlägget)

2008-09-29 @ 12:45:43
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0