Röda ögon

Jag blir så trött på mina ögon. Orkar inte med dem längre. Vill inte googla (ha glasögon). Just nu har jag endagslinser, men måste nog åter igen försöka med linser som har extra syregenomsläppliga. Menhelst skulle jag faktiskt vilja operera mina ögon. Tänk vad underbart! Någon där ute som han 20 000kr att ge mig *haha*

Läste en del intressant i tidningen i morse.
De skrev att endel skogsvaktare eller liknande "yrken" ska börja ha pepparspray. Varför? Jo för att de ska kuna spruta det i björnens ögon om de stöter på honom. Vad ska man säga? Ska man säga något alls? I och för sig är jag glad att det inte stod att de skulle skjuta varje nalle de såg...inget förvånar en längre när det gäller jägare etc.

Premenurera på min blogg förresten. Längre ner på vänster kolumn kan du välja att "Ha koll på min blogg"
Gör det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0