Piggelin

Måndag morgon borde egentligen vara jätte jobbigt att vakna till, men så är det inte för mig idag. Jag skulle säga att jag är oförskämt pigg. Gick och lade mig ganska sent  igår också. Var inte trött.

Imorse åt jag det goda filmjölksbrödet. Sååå gott. Det blir ju lite sött eftersom man har i sirap och torkad frukt. Perfekt start på dagen för en sockerråtta som jag :) *haha*

Hoppas dagen fortsätter lika bra. Jag har iallafall träningen planerad in i minsta detalj.

Måndag: Handboll + gym
Tisdag: Handboll + bål
Onsdag: Match mot Skånela
Torsdag: Handboll + löpning
Fredag: vila
Lördag: Gym
Söndag: Löpning

Kommer bli en bra träningsvecka. Intressant att möta Skånela. Vi behöver verkligen spela oss samman, så vi behöver alla matcher vi kan få. Längtar..

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

när var matchen mot skånela? tid? vart?

2008-09-01 @ 07:50:35
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0