Ögonen hänger inte med

Vilken tung morgon, till en början. Var på vippen att somna om då klockan ringde. Skönt att jag laddat kaffebryggaren så att det bara var att slå på den. Kaffet gjorde tyvärr inte underverk..en jobbig morgon med andra ord. Tyckte mig skymta ringar under ögonen *hjälp* ortfarande trött nu på jobbet, men får väl jobba bort det. Lite kaffe till så ska jag nog få ordning på den här dagen. Yeah!!!

Ser fram emot kvällens handboll eftersom det kändes så bra igår på matchen! Nu ska vi bara fortsätta ladda inför lördagens drabbning. Ska bli kul att åka ner till Skövde. De ska tydligen ha invigning på lördag (vår matchdag) för deras nya hall. Alltid kul med lite jippon =)

Igår fick vi Adidasväska och Adidasoverall. Har dock inte fått reseoverallen ännu. Suckar! Får bli fleecen och överallsbyxorna så länge. Men helt ok för jag älskar fleecen :) Mv-stället var grymt coolt =) Slaijmgrönt och jätteorangefärgade tjocktröja. Svarta byxor till det.

Crossover CC5.1
Handbollsskorna fick vi igår också. Hade de på uppvärmningen men sedan orkade fötterna inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0