Njuter!

Jag är mätt och känner bara välmående just nu =) Har ätit min underbara middag efter att ha kört 90 min handboll och ett bålpass. Skönt att komma hem i lite bra tid. Ac och jag hann till och med till Superstore och handla mat :) Vad tycker ni om kvällens middag förresten?


Thaisoppa med kräftstjärtar, mitt mörka filmjölksbröd med skinka och så en grönsallad med dressing (morot, gurka,tomat,sallad) Jätte gott, verkligen.

Och nu sitter med en varm kopp te - smak av äpple och kanel. Rekommenderas varm, finns både som löste och påse. Verkligen en sådan där smak som passar nu när hösten börjar smyga sig på.

Snart ska jag försöka starta igång den nya tävlingen där CALAS står för priset, vacker smycke till en lycklig vinnare.

Sedan fick jag en present i brevlådan - gissa om jag blev glad - vill ni veta var det va? Skriver ett inlägg om bara det om en stund...håll ut!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

jag har inte msn...hur laddar man hem det??

2008-09-02 @ 21:27:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0