Mörkt

Vad mörkt det är på morgonen nu. Hösten kommer allt närmare, om den inte redan kommit. Dags att mysa mer på kvällarna med tända ljus. Allt för att inte sjunga allt för djupt då det blir mörkt och tungt. Nerå, tycker det är skönt att årstiderna skiftar. Hur kul vore det med sommar alla 12 månader?



Imorse vaknade jag av en annan musik än den jag brukar ha på mobillarmet. Det var nämligen Herr Cornelis som väckte mig. "Jag är en gammal trubbar, som.........." Ja ni vet säkert vilken låt jag menar?

Ikväll har vi match mot Swittes a-pojkar kl 18.40. Samling redan 17.30 så därför tänkte faktiskt jag köra ett bålpass kl 17. Kommer hur som helst gå från jobbet dåj ag slutar. Behöver dessutom lägga till lite bål.

Den här dagen kommer bli bra........

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipset:) Men jag använder inte smycken:) Läs gärna min blogg:-) Å rösta i omröstningen...

2008-09-16 @ 08:35:14
URL: http://idaliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0