Min dag

8.45-10.00 Handboll
10.00-11.00 Gympass mage/ben
Efter träningen mötte Ac och jag upp mamma och Ebba. Shoppade lite mat etc. och nu sitter jag hemma. Lidingö handbollsherrrar möter Switte i div 1 premiären. Spännande. Vore kul om de vann!

Gud vad skönt att det bara är lördag. Eftersom jag var ledig iNu ska jgår känns det som att det är söndag idag, men icke sa nicke! Var hemma hos mig en kortis. Mitt sovrum börjar bli riktigt ombonat nu. Säng, skrivbord, nattduksbord, matta. Ja, vad mer kan man begära? =) Ska nog köpa någon slags förvaring samt tavlor och hyllor till rummet.

Nu ska jag gå in på webbsport.se och se om jag kan hitta matchen mellan Skånela och IVH. Har blivit tillsagda att titta på den. Snart möter vi nämligen båda lagen..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe, grym dogge du har! :D

2008-09-27 @ 15:24:56
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: Anna

Haha, jag bor och jobbar i västerås för tillfället men ska jobba i sthlm ikväll och var ute där igår kväll eftersom jag är därifrån egentligen :D



jobbar på the phone house

2008-09-27 @ 15:47:08
URL: http://www.metrobloggen.se/annieareyouokey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0