Hemma

Nu har jag iallafall varit hemma ett tag och donat. Stoppat in en tvätt i tvättmaskinen, dammsugit och plockat upp lite kartonger med grejer. Ebba har varit med mig hela tiden. Just nu har hon hoppat upp i min säng. Ligger där och sover. Hann smita ut till tvättstugan en snabbis för att hänga upp tvätten.


Dåligt kort på Ebba! Men visst ser det skönt ut?

Snart ska AC hit. Hon ska baka chokladbiskvier att ta med sig till jobbet. Vilka lyxostar som får smaka av dem. Men jag ska nog försöka mig på lite smakprov också =)

Nu måste jag fortsätta dona!

Kommentarer
Postat av: Karla

Gud vad söt :)



Jag & Ellie vill gärna se mer mer mer & mr bilder på söta Ebba.



Måste bara säga att namnt är så gulligt.. EBBA :)



2008-09-29 @ 21:58:12
URL: http://www.carlalorca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0