Härligt

Fredagen är här och det känns verkligen skönt. Ser fram emot helgen. Har endel att stå i, ffa ikväll eftersom jag ska förbereda till min lilla inflyttningslunch som jag ska ha för familjen =)

Som ni ser har jag dragit igång tävlingen också. Det är bara att tävla på. Vem vill inte vinna det fina änglasmycket med kedja? Änglasmycket är av rosenquartz och bergskristall med en äkta balisilverpärla till huvud. Den är trädd på äkta silvertråd. Så det är verkligen värt att delta i tävlingen.

Träningsledigt idag förresten. Ska hem till mamma och pappa ikväll, äta middag och bara ta det kolugnt. Det är en skön fredag för mig =)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå där :)



Hehe ja italienska ska bli riktigt roligt att lära mig! :) Ser fram emot det väldigt mycket. Det verkar faktiskt inte vara speicellt svårt, utan det jag sett hittills verkar rätt lätt :)



Har för övrigt bokat in eran första hemmamatch! :D Ska bli riktigt roligt att kika förbi å titta lite.

Kram

2008-09-05 @ 10:15:14
URL: http://jessipunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0