Foto, skor och lite annat

Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Dagen har passerat i ett bra tempo. Fick reda på att vi ska ha skoprovning på onsdag. Sent tycker jag, men bättre sent än aldrig. De sa i och försig att vi antagligen kommer att få handbollsskorna direkt. Löparskorna har vi redan fått. Tycker om Adidas!
Vi har även tagit lagfoto och individuella foton i förra veckan. Jag lovar att lägga upp bilderna när de kommer upp på hemsidan.

AC och jag var ensamma om att köra gym efter handbollen idag. Det var mest ben och mage. Äntligen ben säger jag! Det var så länge sedan. Vi kör i och försig hoppstyrka och annan benstyrka men det blir ju inte samma sak som att köra frivändningar och knäböj.

Nu ska jag få en kopp te serverad...Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0