Förberedelser

Söndag - dags för natti natti. Veckan som kommer har mycket att ge både på jobbet och handbollen. Bla. blir det två träningsmatcher i veckan. En match mot Skånela och en match mot Djurgårdens a-pojkar. Ser fram emot det.

Den här söndagen har varit så otroligt lång. Att man kan hinna med så mycket på en dag. Har inte direkt varit vilodag här inte *ahha* Men jag gillar när det är full rulle utan stress. Då mår jag bäst.

I lägenhten hardet hänt endel. Okej, inte så mycket men lite:

- Jag har fått hjälp av pappa att borra upp min tv på väggen. *snyggt*
- Jag och AC har målat klart mitt skrivbord. Very nice. Nu återstår bara fina rosentapeter som jag ska ha i lådorna. Kommer bli jätte sött. Lantligt kan man säga :)



Ni tänker kanske oj inte mycket. Men med tanke på mitt schema denna helgen kan jag vara nöjd :)

Fick blommor då jag hade min inflyttningslunch. Orkidé och en begonia. Like it! Som tur är verkar lägenheten vara bra anpassad för blommor. Snart får jag ta hem min Aloeveraväxt från jobbet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0