Där satt den

Dagen har varit rolig. Inget jobb idag utan mässan "Ett bra liv". Gick på tre föreläsningar där två föreläsningar var bra. Den ena var pannkaka. Hann köra gym överkropp innan kvällen träning. Såå skönt. Dessutom fick vi skjuts hem av G´s pappa idag. Tackar. Väldigt ovanligt att komma hem i så bra tid. Kunna äta i lugn och ro. OCH SE IDOL! Inte illa. En bra träning ikväll iallafall. Det börjar bara kännas bättre och bättre. Härligt.

Vet ni vad dagens middag blev? Tonfick/pastasallad. Mums! Men nu är tonfisken slut så jag måste börja vidga mina vyer vad gäller middagstips. Har du några tips?

Imorgon är det redan fredag! Fattar inte vad veckan har tagit vägen. Herregud. Men jag ska inte klaga. Snart är det lön igen också *hehe* Dags att äta vidare..jag återkommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0