Blickar framåt

Gud så gott. Keldas orientaliska soppa med pasta och bönor och till det falurågrutsmörgås med leverpastej. Magnifikt :) Gott efter ett bålpass ovh 90 min handboll. Nu blickar jag framåt mot morgondagens match.

Efter träningen slank jag in på ICA. Handlade lite extra gott i form av keso, vindruvor och banan. Yummi yummi! Är helt såld på keso. Perfekt efterrätt om man inte vill sätta i sig en fet kladdkaka med vispgrädde. Kan dock säga att jag nog föredrar kladdkakan *haha*

Nu tittar jag på Idol. Tycker en kille med gitarr var grym. Kommer ni ihåg han som juryn ville göra en platta med? Vilken röst..like it!!!

Jag och L kliver i snor *jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0