Bara vara här

Jag ska vara på Klingsta hela fredagen. Jag behöver ej åka till det andra boendet och hjälpa till. Känns skönt. Har en del jag måste göra här, så det känns utmärkt för min del. Nu har jag ätit min förträffliga tacopaj *mums* och efterrätt blev en tårtbit från köket. Vi har ju fått eget kök här, när det tidigare kom mat från Sodexho. Vilken skillnad. Det är inte klokt. Så fortsätter de så här kommer vi rulla fram på Klingsta.

1/2 dagen kvar till helg. Det blir inte auktion och kuriosa efter jobbet. Hinner inte, blir för sent. Funderar dock på att hoppa av vid Torsvik och köpa ett hundben till Ebba ♥ Lite helggodis med andra ord.

Måste hem till mig också. Annars blir det middag hos mor och far ikväll. Imorgon tidig träning i Nacka. Klockan 9, herregud måste ju åka redan vid 8. Ja, blir tidigt i säng med andra ord.
9.00 Löpning
10.00 Tester
Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0