Äta och natta

Den sena träningen gör att det bara är hem och äta, för att sedan dra täcket över sig. Var trött i morse och känner att jag behöver komma i säng snart. Det blev iallafall skoprovning idag. *glad Emma* Jag valde faktiskt inte stabil-skon. Föll för ett par andra smalare skor, och framförallt lättare. Kommer sväva på moln :) Mellan 18.45-20.15 körde vi boll. Det var tre killar som deltog vilket alltid är bra då man är tvungen att klappa på ordentligt för att ens få dem en aning hur balans. Efter handbollen gick AC och jag till "vår hörna" och körde gym. Överkropp.

Snälla pappa hämtade upp oss i Ropsten och kl 22 entrade jag dörren till lägenheten. *pust* Blev en gorby och en sallad. Hinner inte med något riktigt lagat mål idag. Men och andra sidan har jag ätit massa paj idag till lunch så det kunde nog vara bra med lite lättare middag :)

Nä kära vänner, jag måste verkligen dra mig mot badrummet..fixa iordning mig för sängen!

Ha det gött!
Ps. Snart startar jag min tävling (Calas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0