Äppel Päppel

Nu har jag äntligen (har sagt det länge) plockat ihop lite äpplen från trädgården här på jobbet. Bättre sent än aldrig. Ska hem och frysa in dem. Måste tänka på vad jag ska ha till kaffet på lördag då jag ska bjuda la familia på inflyttningslunch. *tänker tänker* Har haft så mycket i tankarna angående det.

Kladdkaka - vanligt och för sött?
Äppelpaj - gott men trist?
Citronkaka - fräsccht, gott?


HJÄLP! Behöver all hjälp jag kan få. Måste få lite inspiration från er. Vad är det ni bakar om ni verkligen vill överraska? Hade cheesecake som val, och har köpt små portionsfat på Åhléns. Men kan man baka det och bjuda på om det är första gången jag gör det? Tänk om det blir pannkaka?

Kommentarer
Postat av: leopardia

jag brukar göra vanlig smulpaj med banan och hackad choklad... ibland byter jag ut chokladen mot vindruvor eller har bådeoch.

men cheesecake är ju supergott!

2008-09-04 @ 17:13:06
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0