Alarm 5.15

Såg ett erbjudande från DN där man får testa DN´s morgontidning i en månad för bara 49:-. Jag nappade naturligtvis. Dock hade d skickat tidningen till min "gamla" adress. Ringde dem därför igår morse och ändrade. Positiv som man är, trodde jag såklart att tidningen skulle komma imorse. Ställde därför klockan på 5.15 jämfört med andra morgnars 5.30. Tyvärr visade det sig att - ingen tidning kom - Tar väl mer än ett dygn att förmedla detta till den som delar ut tidningen.

Därför sitter jag med datorn framför snoken istället för en tidning. *haha*

Fredag jipi fredag! Veckan har susat iväg och det är nästan så att man vill att tiden ska lugna ned sig lite iallafall. Herregud, man hinner ju knappt reagera så har en vecka gått.

Jobb 7.30 - 16.00
Hem på den fredagliga familjemiddagen =)
Vad jag längtar efter Ebbi och Gonzo =)

Har skrivit med en annan gojägare via bloggen och berättat att Gonzo faktiskt har en holk i sin bur som vi byggt. Det står att den arten ska ha/gillar holkar att sova i. Titta vilken söt bild....lite rädd för nya saker..


Wow, men lite läskigt...


Men man måste ju faktiskt se om det är beboeligt...
Åhh...vad söt han är :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa, va snuttig han är! har han vågat sig in än? =)

2008-09-19 @ 19:57:47
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0