5 snabba frågor

Blogg.se frågade sina läsare angående deras träningsvanor. Så varför inte svara på det?

1. Hur ofta tränar du?
Jag tränar 6dagar i veckan, oftast dubbla pass med 90 min handboll och sedan ett gym/löppass.

2. Vad brukar du träna?
Jag tränar handboll 5-6 dagar i veckan (då är ett matchpass inräknat) sedan har vi vår individuella fys med löpning, spänst, snabbhet, styrketräning etc. med 4-6 pass i veckan.

3. Vad har du för mål/syfte med din träning?
Mitt mål är att hela tiden utvecklas som handbollsspelare. Fysiskt sett vill jag bli starkare, snabbare,uthålligare och spänstigare.

4. Var hämtar du motivation till att röra på dig?
Den är nog medfödd måste jag säga. Jag mår helt enkelt dåligt av att inte röra på mig.

5. Föredrar du att träna ensam eller med någon?  
Jag föredrar att träna flera. Men ibland kan det vara skönt att träna ensam också faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0