Trevligt sällskap

Det blev gym - överkropp. Skönt! Var effektiva också vilket var ännu bättre. Blev triceps, rygg, mage och massa annat :) Jag som trodde jag skulle vara zombie idag. Konstigt, ska jag kanske gå och lägga mig 01.00 alla dagar i veckan? *haha* Åt middag hos mamma och pappa idag. Ebba och Gonzo blev glada. Gonzo är helt tossig. Då jag duschade i badkaret satt han på huvudet hela tiden. Crazyplutten!!! ♥ Ebba blev sur då vi gick. Hon har varit hos veterinären och vaccinerats idag. Hon var duktig (såklart). Skällde lite, men det var nog mest av nervositet.


Älskar den här bilden. Ser ni mulen...vill bara pussa *smack*

Kramkalas

Ska se Efterlyst ikväll *hjälp* Absolut ett av de bästa programmen. Ikväll får man följa tyskan i Arboga. Hemska människa! Ja,ja..ska inte jaga upp mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0