Startar tidigt

Så var onsdagen här - vilket betyder matchdag. Vi möter Skånela borta. Har redan börjat förbereda mig psykiskt. Det kommer med all sannolikhet bli en tuff match. Hoppas mycket folk kommer och tittar. Alltid roligare med liv på läktarna.

Har alla matchgrejer nerpackade. Eftersom man har alla grejer i en box i omklädningsrummet är risken att man glömmer att ta med sig det viktigaste till en bortamatch. Men vad jag vet är skor, knäskydd, matchoverall, fleecen.



Annars är det bara fortsätta att ladda samtidigt som jag måste koppla bort det en stund med tanke på att jag har ett jobb att sköta :) Tror det blir en hektiskt dag på förmiddagen idag. *phu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0