Snart födelsedag

Vi går mot helg, och det är jag glad över. Känns välbehövligt alla redan. Känns extra inspirerande att det kommer hända så mycket på helgen! På lördag är det dubblapass träning + att jag, AC och L ska vara åskådare på FC KASAM´s match. På söndag är det konsert på Söder - trevligt trevligt! Ska lägga in ett träningspass där också! Men på söndag ska även ett födelsebarn firas. Det är Gonzo som fyller 2 år! ♥ Ska se ut en bra present till honom imorgon.

Men nu ska jag inte fokusera på helgen, utan på dagen! Missade bussen i morse och kom senare till jobbet. Alltid lite extra jobbigt. 73:an hade fått punktering och en busstur hoppades över. Typiskt! Men nu är jag här och jag hoppas dagen har mycket att erbjuda. Känns bra.


Snart stor 2-åring!

Dags att göra lite nytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0