Sista passet för veckan

Jaha, snart är det slut på den här helgen. Kan sammanfatta den med ett leende. 2 viktiga poäng, härlig tid med familjen. Jag har verkligen hunnit med mycket i helgen. Nu återstår bara kvällen.

Körde hoppstyrka hos mormor och morfar idag. Kan inte påstå att benen var pigga. Fick kämpa rätt rejält. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det var matchdag igår.

Snart ska jag slå mig ner vid TV´n med en kopp kaffe.

Imorgon är M tillbaka på jobbet. Yes! Då slipper jag vara ensam på kontoret någe mer *ler*



Ebba älskar verkligen att få massage. Man kan säga åt henne att komma och sätta sig och då förstår hon vinken. Eller så kommer hon självmant och visar att hon vill ha massage. Är hon inte speciell...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0