Risgrynsgröt

Kvällens middag var lite nostalgisk. Tänk er själva; risgrynsgröt med mjölk, sirap, kanel. Mums filibabba säger jag bara. Känner mig mätt vilket med stor sannolikhet kan bero på att handbollspasset var relativt lugnt. Efteråt kan även ett gympass bockas av på schemat - överkropp. Skönt! M
Att det blev så lugnt bollpass berodde på att många av våra junisar har varit på regional träningsdag. Kört två pass mitt på dagen. Själv hade jag mycket sprutt kvar i benen efter handbollen.

Kan tyvärr inte visa mitt färgglada armband som jag fick av M. =( AC kan inte koppla in sladden som för över bilderna. Så jag får helt enkelt vänta, eller ni får vänta.

Tittar på "Simon and Thomas", grymma grabbar med söta hundar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0