RICE = mätt

Efter dubbla träningspass var det då äntligen dags för lagmiddag på RICE. Mycket trevligt och väldigt gott. Var dock lite besviken på att jag inte orkade äta så mycket. Samtidigt blev jag lagom mätt. Det var kul att det var så många som kunde följa med och äta. Nu kan vi iallafall säga att alla har ätit upp sig till lördagens match mot Avesta. Vi kommer inte springa fram - snarare rulla fram. Heja Skuru - ångvältarna :)

Rice Asian Restaurant & Bar Stockholm

Är hemma hos AC nu. Di vi åkte Lidingöbanan hem missade vi att trycka för vår station, vilket innebar att vi fick gå tillbaka en station. Ska i och för sig inte klaga eftersom det både är skönt att gå då man är mätt samt att jag faktiskt behöver steg eftersom jag har stegräknare (Korpens stegtävling).  

Kommer jag orka någon frukost imorgon? Det får tiden utvisa, nu somnar jag iallafall stenmätt. *rap*
Det var iallafall en riktigt lyckad middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0