Översvämning

Kul att så många deltar i tävlingen!!!! Fortsätt och sprid gärna tävlingen vidare.
Fredagen har löpt på i ett relativt snabbt tempo, något jag absolut inte är bitter över. Ser fram emot kvällen och middagen. Nu är det iallafall bestämt att både Gonzo och Ebba ska vara med då. Mamma och pappa åker till IKEA efter jobbet så jag måste vara barnvakt. *L*

Räknar ner timmarna. På förmiddagen fick vi reda på att det var översvämning nere i damernas omklädningsrum. (Tur att jag inte har något skåp där nere). Det stank och var vatten över hela golvet. Något problem med rören, och de pratar om evakuering av de boende eftersom man inte får spola eller använda vattenet alls. Men det vet jag inte riktigt, någon som överdriver bara (?)

Efter jobbet ska jag slinka in på Åhléns och kolla efter en duk. Vit eller blå/vitrutig som jag kan ha ikväll. Dessutom ska jag köpa lite godis, dricka (läsk) och blommor. Så det kommer bli så fint så. =)

Har inte tid med det här...


Kommentarer
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Tack för att du ville tävla hos mig på Peppar och Vanilj! Tyvärr vann du ju inte denna gång, men jag önskar dig större lycka nästa gång! Håll ögonen på min blogg, snart blir det en ny tävling!



Trevlig helg!

Kram Tina

2008-10-17 @ 16:58:34
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Postat av: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:29:05
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0