Myskväll

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Trevligt. Sitter och slötittar på TV samtidigt som jag försöker hitta på något roligt att skriva i bloggen. Är ganska trött i kroppen. Därför är jag väldigt tacksam över att det är veckan träningsfriadag. Det gick bra att ta hämta pallen på Fogelmarcks. Älskar den affären och dess inredning.

Kvällens fråga "Vem åker ur IDOL"?
Jag tror faktiskt det blir en kille, nämligen Robin B.
Tycker inte han har utvecklats ett dugg och sjunger inge vidare heller. Men kvällens program får visa utgången.

Robin Bengtsson Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Vem tror du får åka hem?

Kommentarer
Postat av: Emelie

tyckte med han skulle få åka ut! men icke!

2008-10-25 @ 00:51:34
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0