Morning has broken

Härligt att vakna upp till en dag och veta att man han mycket trevligt att utföra. Ska bli kul att åka till mormor och morfar kl 14. Dessutom ska det bli kul att Ebba ska få träffa Liston för tredje gången. Förra gången träffades de hemma hos mamma och pappa. Ebba revir. Men det gick riktigt bra, vilket nog beror till stor del på att Liston är så snäll.


AC och jag + pajasen Gonzo!


Ebbas kompis Liston!

Snart ska jag göra iordning mig och gå ut med Ebba. Hon vaknade alldeles nyss med att skall. Antagligen en mardröm eller nåt. För hon blev själv lite spak då hon kom upp och såg oss sitta här. Pluttan!

Dags att göra något vettigt tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0