Lugn kväll

Kvällen har som vanligt varit lugn med la familia. Skönt, för efter match är jag alltid så slut. Antar att det är anspänning och att man tar ut sig maximalt. Men det är skönt att känna så också.

Har pysslat lite med Photoshop, samt håller på att tänka över inredningen i min lya. Först ska jag visa pysslandets resultat:




Jag kan aldrig få nog av dessa små liv ♥

Annars så ska jag framöver göra följande i min lya:
- Nya gardiner i sovrummet - har färdigsydda hemma som ska upp så fort som möjligt
- Fick en gustavians stol av mamma/pappa som ska målas om + kläs om
- svart/vita foton ska in i min ram med tre foton

Ja ni ser, det är endel. Som tur var har jag tvättat två maskiner tvätt idag hos mamma och pappa. Så jag har hunnit före lite i planeringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0