Körv hos AC

Jag har ätit middag hos AC och det var jätte gott. Verkligen! Eftermiddagens möte gick bra. Det blir antagligen att jag går in för sjukgymnasten även nästa sommar (och hon för mig). Vi kom fram till att det skulle vara mer flexibelt nästa år. Mötet slutade iallafall 15 så jag kom till hallen kl 16 redan och hann köra ett explosivt överkroppspass och ett pass bålstabilitet.Skönt. Efter handbollen var det med andra ord hemgång :)

For hem till mig efter träningen och hämtade grejer inför morgondagens match - overall och fleecen.

Hann in på ICA också och köpte bla. en blomma Alcea (heter de så?) till vardagsrummet. Rosen "is tot" som det heter på tyska. Kokboken för husmankost som ICA säljer eller låter en byta in mot 25:-kkupongen var slut så jag använde kupongen till att dra av för blomman istället.

Nu ska jag fortsätta kolla tv =)


Jag liiite crazy innan en galen karusell på Liseberg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0