Korpens stegtävling

Torsdag - fredag närmar sig med stormsteg. Den här veckan har svischat förbi. Känner mig oförskämt pigg i kroppen efter gårdagens 5km - snabbdistans. Var så trött innan att jag hade velat gå och gömma mig, men då man sätter igång och tar tjuren vid horna är det alltid lika skönt.

Vad varmt det var i morse. Härligt. Tog på mig tunn kofta och trodde jag skulle huttra sönder på vägen till jobbet. Men icke! Gårdagens steg gav rekord.

26091 steg.

Känns nästan lite hur-kan-det-komma-sig. Men jag gick över 11000 steg sett över hela dagen, sedan tillkom träning med 90min handboll och 5km löpning. Löpningen ger riktigt mycket steg faktiskt. Jipiii!!!

Någon mer som är med i Korpens stegtävling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0