I´m back

Tillbaka till jobbet. Känns faktiskt skönt. Men jag ska inte sticka under storlen med att det var riktigt mysigt att vara hos mormor i två dagar ♥ Men att vara på jobbet är verkligen det som man mår bäst av i långa loppet. Att vara ledig är skönt i en vecka, men man vill ändå jobba också.
Tyvärr kommer man ju inte tillbaka till ett tomt skrivbord. Det som skulle göras i måndags är fortfarande ogjort och jag tror det kommer bli en stressig torsdag.

Ser fram emot att åka till mormor efter jobbet. Det är nämligen ingen kollektiv träning ikväll, och löpningen blir nog inte av då jag inte känner mig helt kry i halsen. *suck* J*vla bakterie. Biter inte pencillinet helt eller?

Ja,ja..ser fram emot dagen iallafall!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0