Fredagen är här

Äntligen veckans (nästan) bästa dag. Var riktigt trött i morse, men det var värt all trötthet. Riktigt trevligt att gå ut och äta med laget en vardag. Måste absolut bli av fler gånger. G pratade om en bra restaurang på Drotttninggatan som tydligen hade buffé där man plockade rått och fick stekt direkt. Låter bra.

Fick i mig frukost iallfall. Ibland känns det som att jag är en sopptunna som tar åt mig allting och aldrig blir full. Men det är väl bara att acceptera. Man måste ju äta om man är hungrig.

Dagen ska spenderas som arbetet tom kl 16.00 ca. Därefter blir det hem på middag (obligatoriska). Pussa på Ebba och Gonzo såklart. ♥ Tomt att inte få träffa de på vardagarna. Knuttisarna..

Hade förresten, världens bästa dröm i natt som tyvärr inte var sann. Jag vann 1 500 000 :- på enarmad bandit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0