Förmiddagens film

Idag har jag börjat titta på en Wallanderfilm. Nämligen "Hemligheten". Det är en av de nya filmerna med Linda Sällström och Krister Henriksson. Det är faktiskt en av de sista filmerna, men vad gör det? Bra är den iallafall.



En ung pojke hittas mördad. När det visar sig att han blivit utsatt för systematiska övergrepp, får fallet en personlig prägel för Stefan Lindman (Ola Rapace). Men eftersom han är misstänkt för misshandel av en gärningsman från ett tidigare fall, tvingas han att gå på tjänsteledighet. Detta vägrar Stefan att acceptera, så medan Linda (Johanna Sällström) och Kurt Wallander (Krister Henriksson) håller i den ordinarie utredningen, bedriver han en privat mördarjakt.

Nä, ingen rast och ingen ro. Ska kika vidare på filmen ett tag till innan jag och mormor ska äta något lättare. ♥

Förresten ett litet meddelande till AC:
Du måste ju ta med mina skor och knäskydd (boll också?) till på lördag då vi har träning på Bosön. Får du med dig allt?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Här är jag! Det är min blogg du har letat så länge efter!



http://adiemus.blogg.se



Kom in i värmen! Stjärtvärmen!

2008-10-29 @ 09:50:57
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: AC

Han den där Ola i filmen...var det inte i hans bil de hittade knark....läste det på passagens skvallersida...

2008-10-29 @ 14:41:59
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0