Farbror doktorn

Nu har jag iallafall varit hos farbror doktorn. Ringde i morse till min husläkare och bokade en akuttid till 12.20. Han gjorde den vanliga undersökingen och konstaterade att jag hade en bakterie som satt sig i hals med förkylning och halsont samt i ögonen med ögoninfektion. Kan bara konstatera att jag ser ut som ett vrak nu med illröda ögon, snorig, hes och jag vet inte vad. *suck*

Fick iallafall pencillin och ögonsalva, som jag kan kurera mig med nu. Orkar inte tänka på att vara sjuk. Pengar ryker för varje dag och dåligt samvete får man också.

Ja,ja..ska inte ligga här och tycka synd om mig själv mer...
Glömde att visa er gårdagens match bilder, här kommer några:

That´s me!


Mia - full fart!


Malin lägger straff

Så nu ska jag vila!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Usch för att vara sjuk :( Känner precis likadant när jag är hemma från jobbet, att man bara känner pengarna ticka iväg för varje minut som går!



Hoppas du mår bättre snart :)

2008-10-27 @ 14:14:23
URL: http://www.jessi.se
Postat av: AC

Krya på dig Syster yster....strax går jag från jobbet!!

2008-10-27 @ 15:33:56
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0