Dagen S (öndag)

Vad skönt det är att bara ta det lugnt en morgon som denna. Har dagen lite planerad i allafall. Det blir Arninge C idag - en snabbis - och jag ska se om jag kanske kan hitta en lampfot till mitt skrivbord. Sedan vet man ju aldrig om jag shoppar något annat. Har man börjat shoppa en helg är det lätt att man fortsätter shoppa :) *oj hur ska det sluta*

Klockan 14 ska hela familjen till mormor och morfar ♥ Vår supertårta gick absolut inte åt, så den kommer få följa med till mormor och morfar. Att tårtan inte äts upp är nog ingen risk. Den var jätte god :) *mums*

Vilken härlig helg det här har varit. Hur intensiv och trevlig som helst.


Här får ni se den vackra lyktan jag fick av M och A-s i fredags. Fin va? Då jag har glasat in min balkong (eller på sommaren) kommer den garanterat få en hederlig plats på balkongen :) Myyys!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin lykta! :D

2008-10-19 @ 23:22:20
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0