Äntligen

Äntligen fungerar publishme.se igen. Abstinensen smög sig sakta fram här på förmiddagen *haha* För att ha sovit 5h inatt är jag relativt pigg. Får se om det blir ett eget löppass iallafall. Skulle vara skönt! Känslan man har efter en vinst är lika stark som käsnlan av bitterhet är då man förlorar. Vaknade upp med smilband imorse :)

Känns så bra i laget, både på och utanför banan. Bredden i laget är nog vår styrka. Alla kan komma in och prestera.

Har haft fullt upp på jobbet nu på förmiddagen. Dessutom har stegtävlingen börjat idag. Dock höll det på att starta i lättare fjasko då jag märkte att min stegräknare var urladdad i orse. Som tur var hade jag extra batterier :) Så hittills har jag gått 3967 steg. Observera då att jag inte gick från Mörby till Klingsta idag utan var lat och tog bussen. *hehe*



Kommentera gärna här, skulle vara kul att få svara på era kommentarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0