7 dagar kvar

Sedan kommer lönen. *suck* Typiskt att jag ska få lönen den 27:e. Egentligen borde det vara lag på att man ska få lönen innan helgen och inte på en måndag :) Men och andra sidan kan lönen höja upp måndagen, som i vanliga fall brukar vara en ganska färglös och tråkig dag. Men jag ska inte älta, jag kommer ju iallafall få mina pengar :) 

Veckan har börjat. Efter en kanonhelg kommer nog veckan kännas lätt (hoppas jag) men på måndagar dröjer alltid helg-känslan sig kvar vilket gör det hela lite tyngre. 

Positivvt och förhoppningsvis kul (beroende på utgång) denna vecka är att det är två matcher.

Onsdag möter vi Skånela (borta eller fd. hemma)
Söndag möter vi Kroppskultur (hemma

LÅT VECKAN BÖRJA!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! Jag har gjort den själv. :)

Måste ju få med lilla Isildur på headern ;P

2008-10-20 @ 09:56:16
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Lisa



Visst e d seeegt med lön den 27e ! Har också d !

Många får ju sin den 22 eller vad d nu är , det e fusk !

2008-10-20 @ 22:01:43
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0