-- pigg blev till trött --

I morse var jag jätte pigg, men under dagen har jag konstigt nog blivit tröttare. Måste gaska upp mig. Ska ha aktivitet på eftermiddagen, chokladbingo :) De boende gillar det, speciellt då chokladburken åker runt och alla får smaka :) Jag med *ler* Skulle behöva en liten sockerkick nu tror jag.

Har stegat på ganska bra på förmiddagen nu, 5200 steg ungefär. Brukar ha som mål att ligga runt 5000 steg till lunch. Målet är nått! Risken är att eftermiddagen blir lite mer stillasittande. Men och andra sidan har jag varit riktigt duktig i och gått både till och från jobbet och Mörby C *klapp på axeln*

Träningen ikväll då?
90 min handboll (i vanlighetens namn) och efter det står ett spännande gympass på schemat. Övningar för triceps, axlar, bröst. Pumpa på =) Ska bli kul att få ner lite juniorkillar på träningen. Men det är en balansgång. Är de för långa och starka kan det nästan bli omöjligt att rubba dem. Men träning ger färdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0