Lussebullar

Hemma från kvällens träning. Handboll och hoppstyrka. Vi var få spelare idag med eftersom det var spelare som skulle vara med på JSM-träningen. Men vi gjorde en riktigt bra träning trots detta. Bra koncentration och intensitet. Hoppstyrkan sög bra i benen och det var skönt efteråt. Skönt att slippa halka ner till bussen efteråt, tror inte musklerna hade haft så mycket kraft att hålla emot.

Ikväll blir det tråkmat - ris och fiskbullar!

Måste berätta om dagen på jobbet. Var nämligen behjälplig med lussebullsbak. Tro det eller ej. Ibland får man vidga sjukgymnasttänket :) haha! Har gjort min första saffranslängd också. Tjuvtränat lite inför lördagen med andra ord hihi!





Massa lussebullar blev det. Gott så in i norden.

Hemma börjar jag förbereda för 1:a advent. En julstjärna är inköpt och imorgon ska jag göra iordning mina hyacint krukor. Var på Åhléns idag och köpte sådant jag ska pynta krukan med. Äpplen och flugsvampar :)
Antagligen köper jag hyacinter ímorgon efter jobbet eller på lördag morgon.



Jag lovar att ni ska få se resultatet då det är klart.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej

Jag är inte rädd för att tala om min ålder. Jag bara undrar varför du vill veta det.

2008-11-27 @ 21:07:51
Postat av: Katta & Doriz

Själv ska jag baka lussebullar för första gången i vuxen ålder. Ska bli kul! Tur att jag har peronlig assistent som jag kan skylla på om det går fel! asg

2008-11-27 @ 23:35:08
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0