Träning

Så har man kört ett längre löppass samt några gymövningar på det. Jag har tidigare lovordat snön för att den gör naturen så fin...tror jag tar tillbaka det ett tag nu. Fy för snö och vind när man ska ut och springa. Brrr. Jag har helt nya löparskor på mig, men ändå har jag noll fäste. Inte konstigt att det tog på benen idag. *grrr*

Det är det här som gör att jag funderar över om jag gillar eller ogillar snön. Den har helt klart sina för- och nackdelar.

Ska hem till mamma och pappa och äta middag. Det blir skinkpaj vilket låter alldeles utmärkt i mina öron :)
Mums fillibabba!

Ses och hörs!

Lite kommentarer är aldrig fel...

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du får en härlig kväll!



Just nu håller jag i en frågestund på bloggen och jag skulle uppskatta din unika fråga.

2008-11-23 @ 18:06:33
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0