Sushi

Är hemma hos syster nu. Träningen gick som vanligt bra :) Mycket spring i slutet vilket alltid är kul. Efteråt gav AC och jag oss iväg ut på löprunda. Var faktiskt riktigt skönt att springa. Vädret var dock inte det trevligaste, men vad kan man begära en novembermånad som denna?

Middagen blev sushi (12 bitar). Orkade faktiskt inte alla bitar, men jag blev mätt vilket brukar vara huvudsaken *blink*


Jag och fisken, lika som bär? *haha*


Sushimanér

Nu sitter jag och tittar på Efterlyst, och skräms av hur mycket otäckheter som sker dagligen runt omkring en. Vågar man gå utanför dörren efter kl 19 på kvällen? Vet inte jag...

Förresten tycker jag ni ska delta i min bloggtävling. Har inte uppnått 100 deltagare ännu, först då drar jag nämligen en vinnare så har du inte tävla....så TÄVLA NU!!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Har ätit det en gång men var inget för mig direkt..

Kram!

2008-11-06 @ 06:13:08
URL: http://metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0