Söndagmorgon

Vad skönt det är att få sova ut. Känner mig som en ny människa efter den här helgen. Gårdagen var jätte trevlig och i vanlig ordning hann vi med väldigt mycket. Idag kommer det också bli en fulltecknad dag. AC har redan åkt iväg till IKEA med pappa och jag har skickat med en lista på saker jag vill ha. Bl.a blockljus, vanliga långa ljus, trådbox att ha i garderoben, en hylla och två konsoller. Ska nämligen sätta upp en öppen hylla i badrummet.

Ska snart trava iväg till mamma. Hon ska hjälpa mig med vardagsrumsgardinerna. Sy iordning kappan. Så vi ska gå med Ebba tillsammans innan vi går upp till mig.

Vid 14 ska hela familjen till mormor och morfar ♥ Vi ska mysa till första advent och jag + AC ska ta med våra pepparkakor och lussebullar. Gud vad mysigt.

Nä, har inte tid att sitta vid datorn nu, ska även hinna med ett löppass...så dax att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0