Snoris

Genomförkylda Emma skriver. Snor snor snor! Har inte sovit mycket i natt. Vaknat varannan minut och kännt hur snoret rinner och täpper för så att jag inte kan andas. Tur att den här veckan är lugn i träningsdos. Nu ska jag verkligen kurera mig och bli frisk som en nötkärna. Har ni tips om hur man lindrar förkylningen är de tipsen varmt välkomna!

Att vakna upp med en seger är alltid underbart. Man riktigt känner segersötman i mungipan *flin*
I morse gick det att läsa om vår vinst i DN!
B Ä S T   I   S T A N!

I dag harjag lite ärenden att uträtta. Måste köpa nässpray så att jag kan sova i natt. Det irriterar mig så att jag sovit illa de senaste nätterna. Man kommer liksom in i en dålig cirkel. I natt ska jag bryta den cirkeln.

Vi kommer garanteras höras under dagen!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej hej...jag tuggar sockertugummin men det gils inte =) Vi måste höras o bestämma veckan...

2008-11-17 @ 08:34:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

jag ringer dig snarast...ajjabajja....

2008-11-17 @ 08:44:59
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0