Snart dax

Tiden tickar och det är snart slut jobbmässigt. Raka vägen till mitt andra hem; (eller är det första?) Nacka Bollhall. Handboll och sedan hoppstyrka. Får se hur vi löser poblemet var ska vi hopa. Man vill ju inte direkt hoppa utomhus. Eller, det är klart att det är ett alternativ, om man vill stå på näsan X-antal gånger.

Efter träningen måste jag handla. Ska köpa hyacinter och mossa så att jag kan pynta mina krukor. Det kommer bli så fint så. Får se om jag hinner in på Åhlen´s så att jag kan köpa lite flugsvampar som jag kan dekorera kring hyacinten.

Imorgon stundar veckans näst bästa dag: FREDAG! Dagen då man mest är hemma och bara tar det lugnt...för på lördag blir det full fart med julpyssel och lussebak. Får se om det blir pepparkakor också. Skulle vilja hinna med lite julkort iallafall...och vi har ju hela dagen på oss :) L, C och Ac ska hem till mig så vi ska stöka :)

Dax att dra sig snart....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0