Nässpray

Nu är jag hemma hos AC. Phu! Efter jobbet var jag på Apoteket och köpte Otrivin för min förkylning. Hjälper verkligen, men istället rinner näsan hela tiden. Pest eler kolera? AC bjuder på middag ikväll. Det blir skink och broccolipaj. Mums! Ska bli riktigt gott. Dessutom är paj det bästa att ha med sig i matlådan. Det är verkligen gott att värma paj.

Var uppe hos mig innan jag for hit.

Dagen kunde ha varit bättre. men nu har jag tagit mina två magnecyl (de försa på hela dagen) och de börjar hjälpa. Vet inte varför jag är så korkad som inte tar tabletter innan.

Ikväll har jag spanat in TV-kanalerna litegrann.

Simon and Thomas har sitt inredningsprogram ikväll. Kul!




Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Svar till Emma: Ja, det är jag som har tagit bilden, men sambon hjälpte mig med kamerainställningarna.

2008-11-17 @ 20:16:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0