Mysfredag

Det är så mysigt när det börjar mörkna utanför fönstret och man kan tända en massa ljus. När det dessutom är fredag är mysfaktorn 10 :) Är hemma hos mamma och pappa nu ♥

Efter jobbet åkte jag och mötte upp AC vid Östermalmstorg. I Mörby hade jag köpt två vita hyacinter. Medan jag åkte och hämtade min adventsljusstake på Apoteket hoppade AC av och handlade till Ebba på Lovans Djurcenter. Det blev två tuggben och en hundjulkalender. (Bild kommer) Kalendern innehåller visst lite nyttigare godias med vitaminer och mineraler :) Bra för gumman ♥ 
 
Efter middagen har jag pysslat med mina hyacinter och min adventsljusstake. Så nu är mossan dit satt och nu fattas bara äpplen och flugsvampar :) Jag är lite sur, för jag har inte min dator här...vilket innebär att jag inte kan sätta in bilder på mitt pyssel. Trist! Det blev verkligen fint. Imorgon ska ni iallafall få se bilderna.

Nu kikar jag på COPS - amerikanskt polisprogram *scary*



malplacerad sommarbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0