Myror i brallan

Jag älskar att träna! Det bara är så, att inte träna gör att jag får myror i brallan. Därför var det skönt att få köra ett löppass och ett gympass idag. AC och jag möttes upp hos mig sedan gav vi oss iväg. Jag snörade på mig alldeles nya Adidasskor, men jag slapp konstigt nog kramp i foten. Efter gymmet (körde igenom hela kroppen) blev det en visit på Solarieholmarna..lite ljuterapi i novembermökret. När man ligger där kan jag nästan somna, och det är nästan så att man vaknar upp ur lätt drömmande och tror man är på en varm strand. *suckar*

Imorgon smäller det.

SPA WEEKEND!
Vad jag har väntat på den här helgen. Det ska verkligen bli underbart att få rå om sig själv. Middag på fredag kväll och på lördagen blir det frukostbuffé, spa med spaavdelning med juice och frukt, behandling, fika. Man ska även få en spaneccesär och överraskning på rummet - suprise!!!



Nu ska jag snart titta på "Nytt läge" Kul inredningsprogram tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0